BESTILLING & LEVERING

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse fra os:

– Hvis du ikke har modtaget en email med ordrebekræftelse samme dag du har bestilt dine varer hos os, så husk at kigge i din email spam-mappe, for nogle gange kan vores ordrebekræftelse havne der (på grund af din egen computers sikkerhedsindstillinger).

Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så skriv altid til os på [email protected]

Hvor længe går der inden min pakke kommer, efter jeg har bestilt den:

– Vi går målrettet efter at levere din pakke inden for 2 til 7 hverdage.  Bemærk venligst, at din pakke bliver sendt fra udlandet, derfor må du beregne et par ekstra leveringsdage. Vi bestræber os dog på, at der som udgangspunkt helst ikke må gå meget mere end 3 hverdage – men det er desværre ikke altid at vores pakke-leverandører kan være så hurtige.

I travle perioder hvor der kan forekomme spidsbelastning, som fx Jul, Påske, nationale helligdage og lignende, må du i sagens natur forvente lidt længere leveringstider.

NB: Pt. arbejder vi på at kunne tilbyde en VIP-pakkeløsning hvor pakker sendes ultrahurtigt via et nyt ekspres koncept. Så snart dette bliver muligt (forhåbentlig i starten af 2019), kan du læse mere om det her.

Hvis du ikke har modtaget din pakke:

– Hvis du ikke har modtaget din pakke på 7 hverdage efter du har modtaget din ordrebekræftelse (som du får pr. email), kan du kontakte vores kundeservice på [email protected]

Så vil vi efterfølgende kontakte vores pakkeleverandør direkte – og hjælpe dig med at spore hvor din pakke er henne i systemet.

Hvis du modtager en pakke med forkert indhold:

– Modtager du en pakke med forkert indhold i forhold til din ordre, så kontakt venligst vores kundeservice på [email protected] så hurtigt som muligt.

Vi giver dig derfra alle de relevante ordre-oplysninger og fortæller dig, hvad du selv skal gøre for at løse problemet hurtigt og nemt.

Hvem kontakter du, hvis du har bestilt forkerte varer:

– Hvis du finder ud af, at du har bestilt forkerte varer og ønsker at ændre din ordrebestilling, så skriv til os hurtigst muligt på [email protected] Hvis din pakke ikke allerede er afsendt, så skal vi nok hjælpe dig med at ændre direkte i din ordre, inden denne bliver endelig bekræftet og sendt afsted.

Hvor finder du dit Tracknummer:

– Du får en “Nu er din pakke afsendt”-email fra os, så snart din pakken er afsendt.  Samt modtager du senest når pakken når dit land, en email fra pakkeleverandøren og I denne email står der et Tracknummer (som er pakkens identifikations-nummer), så du altid selv kan følge hvor pakken er henne i leveringsfasen.

Husk altid at kontrollere om du har modtaget en “Nu er din pakke afsendt”-email fra os. Husk at se i din spam-mappe, da denne type email nogle gange kan havne der ved en fejltagelse.

Kan du selv bestemme hvilken lokal pakkeshop, din pakke skal sendes til:

– Pt. leverer vi enten direkte hjem til dig, eller til nærmeste lokale afhentningssted – alt afhængigt af hvilken kurér der benyttes i dit nærområde.

Skal du også betale told og afgifter:

– Nej heldigvis. Vi sender din bestilling fra vores lager i Tyskland – altså inden for EU’s grænser. Derfor skal du ikke betale hverken told eller andre afgifter for at modtage din pakke i Danmark.

Hvilke trin du skal igennem første gang du bestiller:

– Hvis du benytter MobilePay, så vil din bestilling altid foregå nemt og hurtigt. Men benytter du VISA eller MasterCard første gang du bestiller produkter hos os, så kan det være en smule omstændeligt, fordi lovkrav bevirker, at  første gang du betaler på internettet, så skal du benytte din NEM-ID også i forbindelse med bestilling, og fremover vil du så modtage en SMS tekst besked med en kode fra NETS, i forbindelse med ethvert forsøg på køb med dit betalingskort.

Læs mere under vores Handelsbetingelser – “Sikker handel på nettet”. Men det er heldigvis kun første gang, at du skal igennem disse nødvendige sikkerhedstrin. Kontakt vores kundeservice [email protected], hvis du ønsker hjælp til at bestille første gang med VISA eller MasterCard

Hvordan returnerer du din bestilte varer:

– Læs vores Handelsbetingelser, for der kan du læse, hvordan du korrekt returnerer (eventuelt defekte) varer som du har bestilt. Kontakt altid vores kundeservice på [email protected] , hvis du ønsker yderligere hjælp til at returnere dine bestilte varer.

Har du spørgsmål?

Vi er klar til at hjælpe dig - uanset om det handler om kosttilskud, eller livskvalitet.